
POD ima simulacijo 16-ih ojačevalcev in 4-ih zvočnikov. Zakaj potem predelava, če imaš vse na efektih?? Emmmm, najbrž zaradi moje ustvarjalne žilice in želje po boljšem, toplejšem zvoku. :))
Tako sem kupil Entwhistlove magnete, za katere sem prvič slišal, saj so bili od TOP proizvajalcev malo neprimerni za mojo kitaro (Seymour Duncan, DiMarzio, ESP....). ;)
Humbuckerja oz. dvojna magneta (Entwhistle HV58 Zebra) sta uparjena, nista enaka, saj je en točno določen za pozicijo blizu vratu, drugi pa blizu kobilice. Ti Alnico5 magneti naj bi imeli pridih nostalgije iz 70-ih, saj so žice magnetov ročno navite, kar pa pripelje do zračnih vrzeli v navitju. To je bila značilnost magnetov iz 70-ih in tipičen predstavnik te vrste magnetov je Slash od bivših Pištol&Vrtnic. Novodobni magneti so naviti strojno in teh zračnih vrzeli praktično ni. Enojni magnet je tudi nekaj posebnega, saj nima klasičnega magneta, ampak magnet iz Neodima. Ti magneti so pri isti teži nekajkrat močnejši od običajnih magnetov. Zvok? Nimam pojma kakšen je, bo pa najbrž podoben tistim klasičnim el. kitaram od Fenderja - stratokasterski.

Uporaba magnetov na vratu in kobilici hkrati je značilna za Sira Davida Gilmourja (kitarist skupine Pink Floyd), le da ima on na "standardni" stratokasterci dodano stikalo za vključitev vratnega magneta v poziciji za le magnet na kobilici.

Mazanje Mekola na kitaro je zelo pomemben del, saj mora biti lepilo karseda enakomerno razporejeno po površini. V nasprotnem primeru furnir odstopi od površine in naredi zračni žep.
Na furnir sem dal dve bukovi plošči, debeline 10mm, da bi se naložena teža enakomernejše razporedila. Najboljša rešitev je ali 2-tonska stiskalnica, ali pa vakuumiranje.
Barvo sem namešal v stilu starih, jantarjevih Gibsonk in seveda stestiral na ostankih furnirja.

Seveda bo treba bakreni kos še malo stanjšat, ker ga v takem stanju ne bom spravil v kitaro. :)
Ker mi je osnovni trup postajal vedno bolj všečen in ker sem želel opustiti "plastičen" izgled v barvo zalite kitare, sem se odločil opustiti fazo furniranja in bajcat osnovni les. Namešano "močvirno" barvo sem v prvotnem načrtu imel za poudarek letnic pa sem jo kasneje zaradi premočnega odtenka dal na stran.

Mislim, da bom uporabil črne okvirje, saj beli enostavno preveč izstopajo...
Zelo malo sem kazal hrbtni del kitare... Originalna, modra barva je bila odstranjena s pomočjo ročnega vrtalnika, ki je imel v glavo vpet rotacijski brusni papir. To je pustilo vdolbinice, ki so mi postale tako všeč, da sem jih pustil take, kot so. Barva je iz spreja, pol-svetleča črna.
Zdaj me čaka še lepljenje bakrene folije po vseh luknjah, da bo manj dovzetna za šume iz okolice in brnenje v ojačevalcu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar